Historieformidleren

Historieformidlerne blir til Historieformidleren.

I forbindelse med nedleggelsen av nettsamfunnet Origo, velger jeg meg WordPress som ny plattform. Her fortsetter jeg å dele min historieinteresse, forhåpentligvis med likesinnede, ved å formidle historier og funn; fra arkivbesøk, bøker, reiser, og samtaler med mennesker som deler sterke opplevelser.

Med denne korte introduksjonen avslutter jeg.

Første fortelling som legges ut, blir om Den frivillige arbeidstjenesten i Ølen, sommeren og høsten 1940.

Velkommen ombord, vi kaster straks loss….

2016-09-14-07-40-18

En kommentar om “Historieformidleren

Legg igjen en kommentar

